Harcerskie karty - talia zielona
search
  • Harcerskie karty - talia zielona
  • Harcerskie karty - opakowanie
  •  Harcerskie karty - dwie talie stos rewers
  • Harcerskie karty - talia brązowa
  • Harcerskie karty - talia zielona, opakowanie
  • Harcerskie karty - talia brązowa, opakowanie
  •  Harcerskie karty - 10 król trefl dama kier
  • Harcerskie karty - talia zielona, opakowanie
  • Harcerskie karty - talia brązowa, opakowanie
  • Harcerskie karty - talia zielona, opakowanie
  • Harcerskie karty - talia brązowa, opakowanie
  • Harcerskie karty - talia zielona, rewers, pakowanie w folię
  • Harcerskie karty - talia brązowa, rewers, pakowanie w folię

Harcerskie karty do gier towarzyskich

Pełna talia kart + 3 jokery.

Pięknie wydane talie kart do gry podczas harcerskich spotkań. Doskonały pomysł na prezent dla wędrownika lub instruktora. Dostępne dwie wersje kolorystyczne - brązowa i zielona, w estetycznych plastikowych trwałych pudełkach, dodatkowo każda talia pakowana w folię. Pełne talie 52 karty + 3 jokery, rozmiar kart 58 x 88 mm (standard do brydża). Króle, damy i walety to postacie w harcerskich mundurach!

Istnieje wiele gier karcianych, które są popularne wśród harcerzy i mogą przynieść wiele korzyści. Oto kilka z tych korzyści:

  • Rozwijanie umiejętności spostrzegawczych i logicznych: wiele gier karcianych wymaga uważnego obserwowania kart i szybkiego podejmowania decyzji, co pomaga w rozwijaniu umiejętności spostrzegawczych i logicznych.
  • Wzmacnianie umiejętności matematycznych: wiele gier karcianych wymaga obliczania punktów, dodawania i odejmowania, co pomaga w rozwijaniu umiejętności matematycznych.
  • Integracja i umiejętności społeczne: gra w karty może pomóc w budowaniu relacji między harcerzami, wymagając od nich współpracy, komunikacji i umiejętności wspólnego rozwiązywania problemów.
  • Radość i rozrywka: gra w karty może dostarczyć harcerzom radości i zabawy, a także pozwolić na odprężenie i relaks w czasie wolnym.

Jeśli nie wiesz w co zagrać, to zagraj w...

Brydż – klasyczna gra, która wymaga strategicznego myślenia, komunikacji z partnerem oraz analizy kart. Jest to gra, która rozwija umiejętności logicznego myślenia i współpracy.

Tysiąc – gra dla dwóch, trzech lub czterech graczy polegająca na zbieraniu lew i punktów za karty. Gra przeprowadzana jest za pomocą talii 24 kart, od 9 do asa. Celem jest uzbieranie jako pierwszy 1000 pkt.

Makao – popularna gra, która polega na pozbywaniu się kart z ręki poprzez dopasowywanie ich do koloru lub figury karty wyłożonej na stole. Jest to gra łatwa do nauczenia się i świetnie nadaje się do zabawy w większych grupach, można wtedy grać kilkoma taliami kart.

Kierki – prosta gra, która polega na zdobywaniu punktów poprzez zgarnianie kart o najwyższych wartościach w każdym kolorze. Jest to gra, która rozwija spostrzegawczość i umiejętność przewidywania ruchów przeciwników.

Wist – klasyczna gra partnerska, która polega na prognozowaniu liczby lew, które gracz i jego partner zdobędą w danym rozdaniu. Jest to gra, która rozwija umiejętność współpracy i komunikacji z partnerem.

Jeśli jesteś sam, to zagraj w pasjansa,
a jeśli nie chcesz grać w karty,
to wybierz jeden z:

670